Jumaat, Oktober 01, 2010

sekadar mencuba

Setakat ini hidup aku seperti biasa. Ala, macam cerita dalam tv tu.

Hidup mesti ada masalah, mesti ada kawan, mesti ada duit, mesti ada perasaan barulah dikatakan hidup, betul ka? Ah, lantak la semua tu!

Sekarang ni aku sakit perut. Entah kenapanya begini jadinya. Tadi aku lepak kat kedai makan dengan kawan - kawan sambil menonton cerita "Traitor", cerita orang putih. Lepas habis ja terus semua balik ke sarang masing - masing. Balik pulak terus buka internet.

Sebenarnya aku cuma nak testing (mencuba) saja buka internet sebab 2, 3 hari kebelakangan ni internet rumah aku tak dapat line. Ni cuma sekadar mencuba dan tiba - tiba jeng jeng jeng (musik latar belakang) boleh pulak.

Ok lah, sembang banyak - banyak pun bukan ada isi sangat apa yang aku tulis ni, semuanya kosong saja.

Tammat!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan