Isnin, Februari 18, 2013

jadilah diri sendiri

Hahaha. Cermin itu berulang kali gelakkan aku, tidak tahu kenapa. Galak sangat tawanya.

"Woi cermin! kenapa kau gelakkan aku hah?" Haha, sebab rupa kau kelakar. Sudah macam badut sarkas ja aku tengok. Tapi kenapa cermin? kenapa kau kata aku macam tu? Mari sini, datang dekat aku, cuba cerminkan diri kau tu.

%*@$! Betul la cakap cermin, ini terlalu ekstrem untuk dipadan dengan aku. Sejak bila aku jadi macam ni cermin? Haha. Lama dah. Semenjak kau ber"pengetahuan" tentang dunia fesyen luar. Cumanya sekarang ni kau semakin menjadi - jadi. Sudah - sudahlah, tukar salin yang lain. Penonton dah pulang. Haha.

2 ulasan:

  1. orang mahu begitu, kau mahu begitu.
    kalau terjun lombong apa kau turut mahu turut serta?

    ukur baju dibadan sendiri.

    *part cermin cakap macam cerita snow white dah. hahaha

    BalasPadam
  2. Satu masa, sudah di peringkat tertinggi. Ingin turun semula.

    sebut cermin saja pun aku teringat Snow White. haha

    BalasPadam