Isnin, Ogos 09, 2010

pilihan sendiri

Apa yang aku mahu taip adalah luahan rasa terpendam di dalam hati kecil aku. Cuma mahu mengurangkan sedikit (bebanan) yang aku sembunyikan dari mereka.

Seterusnya.

Aku bukan seorang yang berjaya seperti Doktor, Guru, Peguam, dan lain - lain lagi. Tapi aku ada matlamat hidup sendiri. Matlamat setiap orang berbeza - beza. Ada yang matlamatnya seperti mustahil dan ada juga yang tidak mustahil, itu terpulang pada setiap orang.

Selanjutnya.

Aku hanya ingin mencari pengalaman di dunia ini sebelum aku tiada di dunia ini. Bukan beerti aku mahu membuang masa atau membuat sesuatu perkara yang tidak berfaedah. Aku inginkan pilihan sendiri untuk menentukan diri aku pada masa akan datang. Aku yang membuat pilihan, aku juga akan menghadapinya. InsyaAllah.

Janganlah merasa seperti aku tidak menghormati mereka. Aku cuma mahukan pilihan aku sendiri, cuma ini yang aku pinta dari mereka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan