Jumaat, Ogos 27, 2010

jentera yang jahat!

Selama ini aku hanya mendengar saja bahawa kereta kau sungguh laju, sungguh dasyat dan sungguh menggerunkan pada setiap manusia yang menaikinya. Apabila dicerita begitu, aku membuat keputusan untuk merasa seperti yang mereka rasakan.

Sudah sekian lama mendengar, akhirnya aku boleh juga rasakan seperti yang mereka rasakan nikmat sebuah jentera yang diubahsuai untuk tujuan kelajuan yang maksima.

Jentera itu kelihatan seperti besi buruk yang sudah lama terbiar, warnanya hitam sebam, jenisnya dari model mitsubishi, apabila dihidupkan bunyinya seperti jet. Kuasanya memang sangat laju dan terlalu laju.

Walaupun aku hanya penumpang, aku sangat berbesar hati kerana dapat merasai pengalamannya. Tiada kata - kata yang dapat menggambarkan betapa nikmatnya berada di dalam jentera yang laju walaupun perasaan takut masih ada.

p/s: Anei memang terbaik dari ladang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan