Rabu, April 13, 2011

sudah lima hari dia demam.

Sekarang ni waktu yang sangat sukar. Kerja kena tinggal sebentar.

Sudah 5 hari ayah aku demam, sekarang perlukan pemeriksaan darah setiap hari. Semuanya gara - gara suspek denggi. Aku sangat kasihan ayah aku yang berumur, suntik tangan dengan jarum tiap - tiap hari semata -mata mahu mengambil darah. Sudahlah dia takut jarum.

Bersabar je lah wahai ayah, buat masa ni ja. Masa ni la tuhan nak test aku. Alhamdulilah, aku tiada apa - apa masalah lagi buat masa sekarang. Cuma harapkan ayah aku cepat sembut, Amin!

Bila kita tengok iklan denggi kita seperti kosong, macam tiada apa - apa makna kepada kita. Selepas terjadi baru la tahu betapa peritnya ia. Macam aku.


Sekarang ni hanya mampu berdoa semoga cepat sihat seperti sediakala.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan