Khamis, Mac 10, 2011

mengantuk terus hilang

Tadi mengantuk dan bosan, rasanya memang sangat nak pulang ke rumah mendakap bantal yang sedang memanggil - manggil aku. Tetapi hasrat tidak kesampaian selepas Abang im datang membuka topik.

Mengantuk, letih terus hilang.

Aku bersembang dan terus bersembang, dari satu topik ke satu topik. Gelak ketawa setiap masa dengan cara penyampaian cerita Abang im yang sangat lawak.

Kadang - kadang kedengaran ceritanya seperti dusta, tetapi hakikatnya ceritanya dari pengalaman hidupnya ketika muda. Mungkin dengan keadaan dirinya yang tidak terurus itu ramai yang tidak akan mempercayainya.

Apa - apa pun aku enjoy tadi, dan sekarang aku nak pejamkan mata.

Selamat Pagi manusia!

p/s: Blog aku ni tak pernah ada gambar, baru aku perasan, entri seterusnya Insya Allah aku akan masukkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan